onsdag 2 november 2011

Lov!!!

Vi har en hektisk helg framför oss.

På torsdag ska barnen vara hos farmor och farfar för vi drar till STHLM för att besöka Globen och gå på Roxette. Detta har jag sett fram emot länge! Vi spenderar natten på hotell och drar på fredag morgon hem över igen. Vi tar dock avstickare till Sundsvall. Vi får väl se om det besöket ger någon utdelning... Barnen sover i alla fall hos mormor och morfar fredag till lördag i deras stuga. Så på lördag drar vi till Sunne för att hämta dem och jag ska passa på att gå på Jul på Mårbacka med min mor. Kanske att lillan vill med också. Lördag kväll ska spenderas i goda vänners lag, då min kära vän ska firas. Kanske en utgång på detta (det händer ju inte så ofta nu för tiden!).

Men först ska jag få klart mina utvecklingssamtalsunderlag. Bara det ordet gör att ni fattar att det är en hel del att göra. Väntar just i skrivandets stund på en kollega, då vi ska sitta hemma och arbeta idag. På skolan blir man störd av diverse andra faktorer.

Over and out!

1 kommentar:

Jessi sa...

Ha ett härligt lov (om du får till någon ledig tid)!