tisdag 11 januari 2011

Morgondagen!

I morgon är andra dagen efter jullovet. Jag misstänker att barnen kommer vara betydligt mer sega än de var idag. När jag kommer hem ska barnen snabbt utfodras, för sen ska jag skjutsa grabben till skidbacken för skidskola. Jag får minsann hålla mig i värmestugan (nej, jag sörjer inte) för så var instruktionerna från ledarna. Lillan ska nattas av mormor och när vi sedan kommer hem från backen ska grabben i säng och jag misstänker att jag däckar framför TV:n. Som tur var gjorde jag en rejäl laddning av korvstroganoff och ris, så jag slipper i alla fall laga mat.

Jag hoppas skidskolan är något som passar sonen, men man kan aldrig så noga veta med den mannen...

2 kommentarer:

Fia sa...

Hej!
Föjldes ju åt lite med dig på familjeliv för längesen.. Nu hoppar jag på o följer din blogg om det är ok :-)
/Sofia

Fru S sa...

Du är välkommen Fia!