torsdag 2 december 2010

Tid i massor!

Kolla in min lista lite längre ner. Jag har hunnit med MASSOR!

I år behöver varken mamma eller svärmor gå och lösa ut oss på NWT för att vi är sena med gratulationsannonsen på grabben. Julkorten var skrivna redan innan påsen att posta dem i kom och de flesta presenter och julklappar är klara.

Ska nog läsa nästa höst också!

I dag var Bästaste J.R. (Dallas?!?) här och hjälpte mig med mina 2 rapporter, så nu är de klara för inlämning. Ska bara korr-läsa först. Mattetentan är genomräknad och renskriven, så nu är jag klar med allt skolarbete (såvida jag inte får bakläxa, vilket jag inte tror eller hoppas på...). Nästa vecka och veckan därpå ska jag till universitet torsdag och fredag, för övrigt är min almanacka tom. Nä, nu ljög jag - grabben fyller 6, kalas därtill, ett besök i hans klass, och några saker på listan är det ju förstås kvar.

Inga kommentarer: