lördag 4 december 2010

Goa barn

Klantiga jag glömde ta bort fingret ur garderobsdörren innan jag drämde igen den.
När jag stod och hoppade och beklagade mig kom två små barn i raketfart för att se vad som stod på.
Den ena tröstade med att säga att han förstod precis hur det kändes, då han några dagar tidigare klämt sina fingrar i dörren på fritids. Den andra sprang i rödaste rappet och hämtade ett plåster (för det tar ju bort allt det onda nr man är tre år).
Med andra ord tog de väl hand om mig och nu känns det MYCKET bättre!

2 kommentarer:

Jessi sa...

Åååå, vilka godingar!

Fru S d. ä. sa...

Fick du ett plåster med Bamse på? ;) det har jag hemma och det hjälper mot aaaaallt. Som t ex igår när jag stod med ena foten på tröskeln till ytterdörren och dörren blåste igen.. men jag fick förstås hämta plåster själv. Hunden har inte lärt sig att hitta i sjukvårdsskåpet, än