tisdag 7 december 2010

Schemakrasch!

Jaha - där sprack mitt schema!

Jag som skulle handla idag och baka till kalaset. Det går ju inte med en sjuk son hemma (handla alltså). Torsdag och fredag ska spenderas på KAU, så jag ska se om inte svärfar kan komma och sitta barnvakt så jag kan få handla.

Hoppas energin finns bara, det var lite oroligt i natt och sen vaknade grabben kl 6 och tyckte han skulle ligga bredvid mig och låta. Hallå, min klocka ringer 6.45, mamman går INTE upp före det! Varför sover inte min son mer när han är sjuk? Han sover alltid mindre - jag fattar inte...

Jaja, han är en goding i alla fall och det är alltid härligt att få en dag ensam med nåt av barnen. Hoppas han kryar på sig fort och att mitt kaffe snart kickar in, så ska vi nog ta och baka lite sen!

Inga kommentarer: