onsdag 6 januari 2010

Badrum på G!

Jag gick många vändor i kakelaffären innan jag hittade MITT golv! Det var inte billigt, men vi fick hälften av golvet till halva priset - ibland ska man ha tur!
Duschen hittade jag snabbt, men såg inte priset förrän efter jag blivit förälskad i den...
Dyr smak har jag visst ärvt efter mor, eller vad säger du pappsen?
En mycket praktisk dusch, då till mitt försvar, för man kan lyfta på golvplattan, så att man kommer åt avloppet och att städa under.

Toaletten är på plats, men inte monterad då det glappade lite i hålet, därav en avloppslukt i det nya badrummet. Nya saker ska inhandlas i morgon. Handfat och skåp på gång att monteras och jag har tagit min sista dusch i den fula, gamla, trånga och hemska duschen i tvättstugan. Den är pytteliten och jag duschade i den höggravid. Kan tillägga att om jag tappade tvålen på golvet var det aningens pillimariskt att få upp den igen med tjocka magen i vägen! Fick sticka ut rummen genom ett blött, kallt drapperi... Inga bilder på detta satyg får ni, den ska glömmas fortast möjligast!

4 kommentarer:

Jessi sa...

Åh fint blir det också! Glömde skriva det...

Unknown sa...

Åh, vad fiiint! Blir sååå avis! Komeer och besudlar toaletten snart! ;)

Jessica P sa...

Det där kommer ju bli hur bra som helst! Ser fram emot att titta in så snart jag har möjlighet, tillsammans med pryl i utbyte mot barnkläderna och badbaljan :)

Marina sa...

Snyggt!!!