tisdag 12 maj 2009

Jobb, jobb och åter jobb

Nu har jag suttit i min källare sedan klockan halv 9 i morse och skrivit, sammanställt och redovisat nationella prov och förberett mig inför utvecklingssamtal. Jag har lyckats sammanställa alla prov med alla dess delar i alla möjliga och omöjliga former och tabeller. Sedan har jag skrivit en skiss till 6 av 14 IUP:er och anteckningar till utvecklingssamtal. Jag sitter här med 2 smockfulla pärmar med prov, papper och mer papper. Sedan, när samtalet är genomfört, ska det skrivas rent också.

Kom inte och säg att det inte är mycket pappersexercis som lärare!

Jag känner att orken och lusten snart är slut för idag, men lite till pallar jag - åter till pappershögarna.

1 kommentar:

3 barnsmamma sa...

Hej! Vi har oxå grinden kvar men den är ganska gammal och två spjälor i den har ramlat ur, så det blev som ett hål i ena kanten som de kunde krypa igenom. Detta har funkat jättebra hittills. De har kunnat gå upp och ner som de vill men vi har ändå ett skydd för trappan på övervåningen.. Just igår måste han ha varit mindre oförsiktig än vanligt.. Hoppas att ni får en riktigt mysig helg! Kram!