söndag 31 maj 2009

I bland tar det lite tid...

Gissa vad?!?

Jag har på mig min studentklänning OCH den passar! Den är uppsydd åt mig och det är nu 11 år och 2 barn sedan jag tog studenten. Tycker nog att det är ganska bra ändå! (Att den sen är sydd i ett stretchtyg behöver man inte prata högt om...)

Denna klänning har hängt i garderoben länge, länge och jag har tittat på den många gånger. Men en är ju lite väl kort för min smak nu för tiden. Så, helt plötsligt slog det mig - man kan ju ha leggins under! Ja, det har ju bara varit modernt i sådär 4-5 år, eller?

I bland tar det lite tid!

1 kommentar:

Fru S d.ä. sa...

Apropå leggings... En av mina arbetskamrater, man och 60++, inte direkt modemedveten, undrade stilla häromdagen varför alla tjejer har långkalsonger under klänningarna nu för tiden...!