tisdag 11 mars 2014

Barbacka

Ok, red barbacka i går. Det var ett bra tag sen jag gjorde det. Kan säga att det känns i kroppen (och snoppen om jag hade haft nån) i dag. Spara motion tills i morgon är nog dumt, för ridträningsvärken brukar vara värre 2 dagar efter.

Utan gubbe hemma står jag och väger mellan att prova på Annika hemma, eller att ta en löptur och lämna barnen hemma/ha med dem på cykel. Nackdelen med att ha med dem på cykel är att jag inte orkar prata med dem eller ropa efter dem om de cyklar i förväg. Att jag ens väljer på löpning och inte tar Annika, som jag kan fixa hemma, utan krångel med barn, är att jag har motivationen på besök och då är det dumt att inte utnyttja den.

Just nu är de ute och leker och jag har inte sett dem på länge, så jag kanske får börja med att leta upp dem!

Inga kommentarer: