torsdag 12 januari 2012

Obehörig/behörig?!?

Så var det nog så att om Gud vill och skorna håller, så ska jag läsa lite igen!
Ansökan går ut i morgon, och jag har inte lämnat in än. Men det är inte för att jag har skjutit det framför mig, utan för att det blev klart 17.08 idag.
Nu hoppas jag på att komma in också, det är ju en liten detalj som måste klaffa!

Kommer köra på kvartsfart i ett år och sedan kunna hämta ut behörighet i svenska från förskola till 3:an. Efter 2015 blir det ju tuffare regler på att ha behörighet i det man undervisar i.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Åh vad roligt! Håller tummarna!

Fru S d. ä. sa...

Du kommer in! Bara du skickar ansökan... :D Lycka-till-kram

Din mor sa...

Kunskap kan man inte få för mycket av!

Fru S sa...

Ansökan är inskickad - en dag till godo! 16/2 kommer svaret...