måndag 11 juli 2011

Helt galet! Dag 2

Helt galet!
Jag blev såklart fet i håret redan dagen efter min "sista schamponering". Eftersom vi ska till Göteborg i morgon har jag inte lust att komma som ett smörpaket. Jag testade No Poo´s torrschampo. Vet ni vad det är? Jo mixade havregryn...
Helt galet!
Kändes helt bisarrt att stå där i badrummet och massera in havregryn i luggen.

MEN DET FUNKADE!!!

Luggen blev som nytvättad, så jag fortsatte på sidorna vid tinningarna och runt öronen. Förutom att jag när jag var klar hade hela BH:n och klänningen full i havregryn, golvet och handfatet likaså, blev håret mycket bättre!
Helt galet!
La resterna i en burk och tänker ta med till Göttebörrrrrj! Har inte sagt nåt till maken om mitt påhitt än, men han lär komma tro att jag blivit ännu mer tokig än innan...

2 kommentarer:

Din mor sa...

På 70-talet fanns torrschampo att köpa i affären, säkert inte så hälsosamt som havregryn.

Fru S sa...

Haha! Ja, jag vet att du pratat om det. Finns idag också!