måndag 14 februari 2011

måndag...

Vissa dagar är bara inte bra.
Denna började rätt ok, men tog fart åt fel håll när jag kom ut på nya vägen. Bilen skakade så jag trodde jag hade fått punka, styrde in på närmsta parkering och konstaterade en stor iskocka i fälgen. Fortsatte den skakiga färden mot jobbet, värst var det över 90. Väl på jobbet skulle jag parkera och stoppa i motorvärmarkabeln. Jo, kabeln var med, men inte nyckelknippan! En dag på jobbet utan nycklar är sådär...
För övrigt var det en typisk måndag på jobbet, en svinkall sådan.
Vägen hem gick bra, barnen hämtades ok, men min kropp vill försöka förmedla till mig att den är sjuk och behöver vila. Jag hör men lyssnar inte!

Alla hjärtans dag också - maken i Norge, jag steker blodpudding och bacon.
Jo då, vi ska mysa också. Kidsen gillar blodpudding och maken lämnade fin choklad i morse, så det blir efterrätt! Vi har också gett varandra kort. Det är bara min stackars man som inte fått nåt än. Han får på MMS sen.

Inga kommentarer: