fredag 8 februari 2013

Att fördriva trött tid...

Sonen mår mycket bättre, febern är borta och kruppen betydligt bättre. Den blir iofs sämre när man ligger ner, därför kommer den ju gärna nattetid. Hoppas bara på att den inte kommer med samma kraft i natt, men det är väl inte troligt, då han blev medicinerad.

Hur som helst, så är jag trött efter nattens vak, även om jag inte var med till akuten, sov jag ju inte. Däremot börjar jag bli lite rastlös. Att dra igång nåt stort projekt är ju inte att tänka på, men en hårinpackning funkar ju. Denna gången provar jag honung och kokosolja och tänker att om det blir superfett efter oljan är jag ju ändå bara hemma och strosar runt i mina leggins  och lär inte ta mig utanför husknuten ens.

Osminkad, trött och inte i min bästa form, bjussar jag ändå på en bild. Snällt va?!? ;)


Inga kommentarer: